Service Center Medewerker 40 uur p.w

Startdatum: 15 mei 2023

Intro

Ben jij een ster in communicatie, een teamplayer, en stel jij graag alles op alles om klanten gelukkig te maken? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

Wie is de opdrachtgever?

Onze klant, is een alles-in-één Travel Tech Company. Zij automatiseren graag elke stap van de leveranciers- en klantreis in 1 naadloze omgeving!

Wat houdt de functie in?

In deze rol ben je verantwoordelijk voor het dagelijkse contact met de gasten van de partners. Je biedt de gasten optimale service bij de complete boeking. Naast de communicatie met de gasten draag je zorg voor het versturen van de reisdocumenten, het maken van wijzigingen in bestaande boekingen en het oplossen van klachten en of problemen. Verder heb je regelmatig contact met hotels en partners over gemaakte boekingen.

Wat is het takenpakket?

1. Geven van adviezen en voorstellen op basis van de wensen van de klant via de telefoon en e-mail;
2. Verzorgen van de administratieve kant van het boeken van de reis(bijvoorbeeld het nagaan van beschikbaarheid,het doen van reserveringen, het bevestigen van een boeking);
3. Informatie geven over producten en diensten;
4. Assisteren in geval van problemen van vakantiegangers tijdens en na de reis;
5. Accuraat bijhouden van reserveringssystemen.

Wat voor bedrijf kom je te werken?

Je komt te werken in zeer platte organisatie en open cultuur waar er samen met een enthousiast, fijne, en gedreven team wordt gewerkt aan een gemeenschappelijk doel.

Wat zijn de vereiste?

1. Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
2. Je beheerst de Nederlandse en de Engelse taal;
3. Je bent flexibel en denkt oplossingsgericht;
4. Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring als klantenservice medewerker en je bent communicatief & empathisch;
5. Je bent minimaal 1 avond (17.00- 21.30 uur NL tijd) en 1 weekenddag beschikbaar (10.00-16.00 uur NL tijd).

Wat kun je verwachten?

- Een baan die volledig Remote is;
- Een baan waar er ruimte is voor ontwikkeling, in een digitale leeromgeving;
- Een prima salaris;
- Je start met een proefmaand, daarna maak je kans op een verlenging;
- Je krijgt de mogelijkheid om je rooster flexibel in te vullen.

Vragen?

Mail naar vacatures@premote.nl of Whatsapp naar +31610420451