Heb jij affiniteit en ervaring met verkoop binnen de zakelijke dienstverlening of de financiële sector? Bezit jij een klantgerichte mindset en het vermogen om nauwkeurig te luisteren naar de financiële behoeften van potentiële klanten? Als dat het geval is, dan ben jij precies de persoon die we op dit moment zoeken!
Onze opdrachtgever is een dynamisch en snelgroeiend administratiekantoor dat gespecialiseerd is in het verzorgen van financiële administratieve diensten voor ondernemers. Met hun toegewijde en deskundige teams streven ze ernaar om ondernemers te ontzorgen, zodat zij zich volledig kunnen richten op de groei van hun bedrijf. Door uitmuntende klantenservice en een focus op kwaliteit streven ze ernaar om de nieuwe standaard te zetten in hun branche. Hun volledig digitale bedrijfsvoering stelt hen in staat om op afstand te werken met klanten, wat efficiëntie en flexibiliteit maximaliseert.
In deze functie vervul je een cruciale rol in hun groeistrategie. Je bent verantwoordelijk voor het identificeren en aantrekken van nieuwe klanten voor hun financiële administratieve diensten. Je werkt volledig online vanuit huis of een andere gewenste locatie, waardoor je flexibiliteit hebt in je werktijden en je eigen succes kunt bepalen.
1. Proactief benaderen van potentiële klanten via telefoon, e-mail en andere digitale communicatiemiddelen;
2. Genereren van nieuwe leads en deze effectief opvolgen om hen te overtuigen van de toegevoegde waarde van onze financiële administratieve diensten;
3. Voeren van consultatieve verkoopgesprekken waarin je de financiële behoeften van de klant analyseert en op maat gemaakte oplossingen biedt;
4. Opbouwen en onderhouden van sterke relaties met klanten om vertrouwen en loyaliteit te bevorderen;
5. Samenwerken met het interne team om de best mogelijke service aan onze klanten te bieden;
6. Op de hoogte blijven van ontwikkelingen in de financiële sector om klanten deskundig advies te geven.
Je komt te werken in een informele en dynamische bedrijfscultuur. De opdrachtgever gelooft sterk in een omgeving waar open communicatie en samenwerking centraal staan. De teams opereren met een positieve instelling en een gezamenlijke drive om doelen te bereiken. Hun informele karakter bevordert een vriendelijke en ondersteunende sfeer waarin iedereen wordt aangemoedigd om zichzelf te zijn en bij te dragen aan een positieve werkomgeving. Verder geloven zij dat een informele cultuur bijdraagt aan een prettige balans tussen werk en leven, en het stimuleert tevens een vlotte uitwisseling van ideeën en samenwerking tussen alle niveaus van het team.
- Ervaring in verkoop, bij voorkeur in de zakelijke dienstverlening of de financiële sector;
- Sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om overtuigend te spreken;
- Zelfgemotiveerd en in staat om zelfstandig te werken;
- Klantgerichte mindset en het vermogen om goed te luisteren naar de financiële behoeften van potentiële klanten;
- Uitstekende onderhandelingsvaardigheden;
- Gedreven om targets te behalen en succesvolle resultaten te boeken.
- Affiniteit met financiële administratie.
- Een marktconform salaris;
- Een beschikbaarheid van 16 - 24 uur per week;
- Werktijden flexibel in te vullen op de dagen ma t/m vrij van 09:00 tot 17:00 NL tijd
- Mogelijkheid tot professionele groei en ontwikkeling binnen het bedrijf;
- Ondersteuning van een enthousiast en toegewijd team;
- Bij goed presteren kunnen de uren uitgebreid worden, met een vast contract van onbepaalde tijd;
- Startdatum: 1 oktober 2023.(in overleg eerdere startdatum mogelijk)
Mail naar vacatures@premote.nl of Whatsapp naar +31610420451
Input your search keywords and press Enter.