(NL/ENG) Klantenservice specialist 32 - 40 uur p.w

Startdatum: Zo snel mogelijk

Intro

Ben jij op zoek naar een baan waar je volledig vanuit jouw vertrouwde thuiswerkplek wilt werken? Wil jij jezelf verdiepen in complexere vraagstukken en word jij enthousiast voor technische zaken? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

Wie is de opdrachtgever?

Onze klant, richtte hun bedrijf op in 1989 en hebben zich gespecialiseerd in het produceren van kinderwagens en buggy's. Hun missie luidt: “We willen het jou en je kind gemakkelijker maken om samen op weg te gaan”. Zij proberen dit te bereiken door betaalbare kinderwagens en buggy's te ontwerpen die soepel rijden, eenvoudig in gebruik zijn en een lust voor het oog zijn.

Wat houdt de functie in?

In deze rol als klantenservice medewerker speel je een essentiële rol in het bieden van ondersteuning en het opbouwen van sterke relaties met onze klanten. Je ondersteunt onze partners bij hun bestellingen, claims en vragen. Je behandelt klachten op een positieve manier af. Verder handel je de pre- en aftersales vragen af op een professionele, zorgzame, nauwkeurige en efficiënte manier.

Wat is het takenpakket?

- Beantwoorden van vragen en serviceverzoeken via telefoon en e-mail;
- Coördineren van reparatieverzoeken in samenwerking met onze monteur;
- Adviseren van klanten bij het maken van een aankoopbeslissing op basis van hun behoeften en voorkeuren;
- Samenwerken met andere afdelingen, zoals verkoop en logistiek, om klantgerichte oplossingen te bieden en een naadloze klantervaring te garanderen;
- Bijdragen aan het verbeteren van de klantenserviceprocessen en het identificeren van mogelijkheden voor serviceverbetering.

Wat voor bedrijf kom je te werken?

Je komt te werken in een jong en dynamisch internationaal team. Zij geloven in de schoonheid van verbondenheid. Om te binden kiezen ze voor een betekenis in alles wat ze doen en proberen ze altijd nieuwsgierig te blijven. Dit voel je in alles wat ze doen en het team werkt op een zeer harmonieuze, open en warme manier samen. Het team is ook allemaal erg ambitieus en doet altijd hun best om de doelen te bereiken met een sterke teamgeest en een grote bereidheid om elkaar te helpen en te ondersteunen.

Wat zijn de vereiste?

- Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
- Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar, dagelijks van maandag t/m vrijdag. De bedrijfsopeningstijden zijn van 8:30 t/m 17:00 NL-tijd;
- Je hebt een stabiele internetverbinding en een goede headset;
- Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring als klantenservice medewerker en je hebt een klantgerichte instelling met de mogelijkheid om op een empathische wijze met klanten om te gaan;
- Je schikt over goede probleemoplossende vaardigheden en het vermogen om snel en effectief oplossingen te vinden;
- Je schikt over uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.

Nice to have

- Spreekvaardigheid in het Duits of Spaans.

Wat kun je verwachten?

- Een vriendelijke en ondersteunende werkomgeving waarin jouw inzet en ideeën worden gewaardeerd;
- Een prima salaris;
- Je start met een proefmaand, daarna maak je kans op een verlenging;
- Een snel groeiend bedrijf met een platform om jezelf te kunnen ontwikkelen;
- Een baan die volledig Remote is.

Vragen?

Mail naar vacatures@premote.nl of Whatsapp naar +31610420451