Klantenservice medewerker 40 uur p.w

Startdatum: 01 November 2023

Intro

Ben jij service gericht? Ben je een echte doorzetter en heb je weet van aanpakken? En heb jij passie voor klantcontact? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

Wie is de opdrachtgever?

Onze opdrachtgever is een toonaangevende online retailer op het gebied van beddengoed en slaapkamerartikelen in Nederland en België. Zij streven ernaar om haar klanten de beste producten en service te bieden om de slaapervaring te verbeteren. Een enthousiaste team staat klaar om de behoeften van onze klanten te begrijpen en hen te voorzien van de juiste oplossingen, wat het bedrijf tot een vertrouwde naam heeft gemaakt in de branche.

Wat houdt de functie in?

Als Klantenservice Medewerker bij deze opdrachtgever ben je de spil van de klantenserviceafdeling. Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen via e-mail. Je zult ook bestellingen verwerken, retourzendingen afhandelen en algemene informatie verstrekken over onze producten en diensten. Jouw focus in om klanten te helpen en het overtreffen van de verwachtingen. Dit ga je doen door je geweldige gevoel voor service en het geven van persoonlijk advies.

Wat is het takenpakket?

1. Beantwoorden van inkomende vragen via email;
2. Afhandelen en registreren van aangegeven klachten;
3. Informatie geven over producten en diensten;

Wat voor bedrijf kom je te werken?

Je komt te werken in een resultaatgerichte cultuur, waar het nemen van actieve beslissingen het gewenste doel is en waar de volledige focus is op het eindresultaat. Zij vertrouwen in een informele setting waarbij het management als het team hetzelfde doel hebben. Hun motto geldt als volgt: ‘Groeien’ is een constante factor in het leven’.

Wat zijn de vereiste?

1. Minimaal een MBO/HBO of Master diploma.;
2. Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands, zowel schriftelijk als mondeling;
3. Je bent in bezit van een dual screen 4. Klantgericht met de capaciteit om problemen op te lossen en empathisch te reageren op klanten.;
5. Goede organisatorische vaardigheden en oog voor detail.;
6. Stressbestendigheid en het vermogen om effectief te werken in een snel veranderende omgeving.;
7. Je hebt bij voorkeur minimaal 2 jaar werkervaring als klantenservice medewerker.;
8. Je bent 40 uur per week beschikbaar, dagelijks van maandag t/m vrijdag van 9:00 t/m 17:30 NL-tijd;

Wat kun je verwachten?

- Een baan die volledig Remote is;
- Een baan waar vrijheid is voor ontwikkeling, inbreng en groei;
- Een markt conform salaris;
- Je start met een proefmaand, daarna maak je kans op een verlenging;
- Een prettige werkomgeving, waar de ontwikkeling van de medewerker ook centraal staat;

Vragen?

Mail naar vacatures@premote.nl of Whatsapp naar +31610420451