Administratieve medewerker 32-40 uur p.w

Startdatum: zo spoedig mogelijk

Intro

Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging als Administratief Medewerker? Houd jij van stoeien met Excel & cijfers? Ben jij een kei in het plannen, het behouden van structuur en het leveren van nauwkeurigheid? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

Wie is de opdrachtgever?

Onze klant, richtte hun bedrijf op in 2014 waar alles startte met een laptop en een gehuurd kantoortje. Momenteel zijn zij uitgegroeid tot één van de meest succesvolle e-commerce bedrijven van Nederland. Hun motto geldt als volgt: ‘Groeien’ is een constante factor in het leven’.

Wat houdt de functie in?

In deze rol ben je een belangrijke schakel binnen het team en ondersteun je verschillende administratieve taken. Je speelt een cruciale rol bij het creëren en behouden van gestroomlijnde processen en een efficiënte werkomgeving. Je bent verantwoordelijk voor het nauwkeurig verwerken en beheren van administratieve gegevens en documenten. Daarnaast beheer je zowel de debiteuren- en crediteurenadministratie.

Wat is het takenpakket?

- Het bijhouden van de financiële administratie;
- Het boeken en verwerken van facturen en mutaties;
- Het verwerken van inkoopfacturen in de crediteurenadministratie, inclusief het controleren van facturen en het coderen van kosten;
- Het beheren van de debiteurenadministratie, waaronder het tijdig en correct verwerken van facturen, betalingen en herinneringen;
- Het bewaken van het grootboek en de diverse tussenrekeningen en rekening-courantverhoudingen;
- Het bijhouden van overzichten op de juistheid en volledigheid van de administraties, zodat de cijfers altijd een juist en volledig mogelijk beeld geven;
- Het maken van analyses om de organisatie te voorzien van extra data die nodig zijn om de beste beslissingen te maken;
- Kansen om een bijdrage te leveren aan de financiële organisatie en optimalisatie van processen binnen het bedrijf.
- Het ondersteunen van de accountant bij de maand-, kwartaal- en jaarcijfers;

Wat voor bedrijf kom je te werken?

Je komt te werken in een resultaatgerichte cultuur, waar het nemen van actieve beslissingen het gewenste doel is en waar de volledige focus is op het eind resultaat. Zij vertrouwen in een informele setting waarbij het management als het team hetzelfde doel hebben.

Wat zijn de vereiste?

- Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in een financiële richting;
- Je hebt minimaal een MBO+/HBO werk- en denkniveau in een financiële richting;
- Je hebt kennis van Exact Online, Excel en Google Spreadsheets;
- Nauwkeurigheid en oog voor detail bij het verwerken van financiële gegevens;
- Goede communicatieve vaardigheden en het vermogen om klantgericht te handelen;
- Proactieve houding en het vermogen om zelfstandig te werken;
- Je bent 40 uur per week beschikbaar, dagelijks van maandag t/m vrijdag. De bedrijfsopeningstijden zijn van 9:00 t/m 17:30 NL-tijd.

Nice to have

- Ervaring met het werken met meerdere bv’s.

Wat kun je verwachten?

- Een positieve en ondersteunende werkomgeving met een gemotiveerd team;
- Een baan die volledig remote is;
- Een zeer zelfstandige functie waarin je de vrijheid krijgt om jezelf te ontwikkelen;
- Je start met een proefmaand, daarna maak je kans op verlenging;
- Een prima salaris.

Vragen?

Mail naar vacatures@premote.nl of Whatsapp naar +31610420451